Mam haka na raka

0

Jacek Pawlak Członek zarządu Klubu Twórców Reklamy

Od 1995 roku w branży. Zaczynał jako copywriter. Young&Rubicam Poland (1995), Grey Warszawa (1996-99), Corporate Profiles DDB/DDB Warszawa (1999-2007). Od 2005 roku jako Deputy Creative Director zarządzał wraz z Darkiem „Hermanem“ Szubiakiem 26 osobowym działem kreacji w DDB Warszawa. Od maja 2007 pełni funkcję Managing & Creative Director oraz jest prezesem i członkiem zarządu high-endowej agencji reklamowej touchpoint RC będącej w grupie Corporate Profiles DDB Group. Juror wielu konkursów kreatywnych oraz EFFI. więcej

Pobierz prezentacje

Agnieszka Wiącek Agnieszka Wiącek pracuje jako strategy planner w agencji interaktywnej HYPERmedia. Zajmuje się planowaniem strategii komunikacji online i pomysłami na budowę serwisów oraz aplikacji webowych dla różnych branż. Do jej zadań należy także tworzenie bazy wiedzy na temat nowych zjawisk w internecie. Agnieszka pracowała wcześniej w agencji interaktywnej MRM Worldwide. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz doktorantką na Wydziale Zarządzania, również na UW. Prowadzi blog na temat trendów w internecie, dostępny pod domeną webtrendy.pl. W nielicznych wolnych chwilach pływa, jeździ na rowerze, odwiedza wystawy i podróżuje.

Pobierz prezentacje

Dominika Maison

Psycholog, pracownik Wydziału Psychologii, profesor UW,. Prowadzi badania naukowe z zakresu roli czynników nieświadomych w postawach konsumenckich i podejmowaniu decyzji konsumenckich oraz roli emocji w odbiorze reklamy. W ramach specjalizacji Psychologii Stosowanej i Psychologii Ekonomicznej prowadzi wykłady na temat psychologii reklamy, zachowań konsumenckich i badań marketingowych. Jest założycielem i od 1998 roku kierownikiem i wykładowcą studiów podyplomowych “Psychologii zachowań rynkowych” na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 1992-93 przebywała na stypendium naukowym na Uniwersytecie w Tilburgu (Holandia), w 1999 – w Southwest Texas University. Od 1997 współpracuje z University of Washington w Seattle (USA). więcej

Pobierz prezentacje

Katarzyna Masewicz Katarzyna Masewicz jest absolwentką wydziału Psychologii UW, od 1992 związana jest z branżą reklamową.  W 1992-2005 jako Dyrektor Strategiczny i Członek Zarządu Leo Burnett. Od 2006 jako Brand Planning Director w McCann Erickson. Pracowała też jako dyrektor strategiczny w DougFaberFamily. Jest aktywnym wykładowcą, między innymi w ramach Uniwersytetu SAR. Swoje dodatkowe umiejętności zdobywała w Chicago, Londynie, Pradze i Rzymie. Jest też laureatką wielu nagród w tym: Effie, Leo Burnett i Media Marketing Polska.

Pobierz prezentacje