Kiedy będą znane wyniki? – Konkurs – Forum

0

No właśnie widzę, że nie rozumiesz. Otóż, dobre wychowanie wymaga od ludzi wywiązywania się z umów – polecam. My podeszliśmy do tego programu niezwykle poważnie i ja oczekuję także – od strony organizatora – poważnego traktowania. Nas obowiązują terminy – ich nie. Nie żałuję wykorzystanego na ten program, bo mam dodatkowe doświadczenie. Przykro Ci, że trzeba nam coś dać… Po pierwsze, nie trzeba nam “czegoś” dawać – tylko wywiązać się z obietnic i zrobić to, co nasi ukochani organizatorzy zapisali w PRZEBIEGU PROGRAMU. Tam jest napisane: Podczas warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska reklamowego/PR/outdoor, młodzież uzyska praktyczną wiedzę dotyczącą tworzenia kampanii społecznych. Zdobyta wiedza pozwoli im samodzielnie zaprojektować skuteczną kampanię promującą profilaktykę chorób nowotworowych. Jak mamy wziąć udział w kolejnym etapie, jeśli nie jest realizowane coś, co miało być głównym elementem konkursu? (też – swoją drogą – pytanie, co autor miał na myśli pisząc FERIE). Zarzucasz mi materializm i piszesz: “Totencham napisal, że organizatorzy sie nie wyeiazuja, że są okropni źli i w ogole bleee”. Może Ciebie można traktować jak osiemnastowiecznego Murzyna i zapędzać do roboty za chłostę, albo najwyżej za uśmiech. Ja wymagam poważnego traktowania, bo jeśli teraz zostanę potraktowany niezgodnie z umową, to co będzie pod koniec Programu? Ma być kurs języka angielskiego za granicą, a będzie dwudniowa wycieczka do Ustrzyk Górnych… Ale co tam, lepiej z siebie robić Murzyna albo Ora et Labora. Materializmowi towarzyszy RACJONALIZM i REALIZM. Mam nadzieję, że dostaniesz się do dalszego etapu – będzie kogo wysyłać do sklepu. Organizatorami są Feedback / Hill and Knowlton (a przynajmniej mają prawa autorskie) – jest to firma zajmująca się Public Relations i podaje, że jest firmą w tej dziedzinie wiodącą. Dodatkowo w programie partnerami są firmy, towarzystwa podane u dołu strony. Teraz pytania: Po co angażować tak wiele organizacji do tego programu, jeśli się okazuje, że organizacja jest niewydolna? Czyżby partnerstwo w programie polegało na zamieszczeniu swojego logo? Czy wiodącej firmie w dziedzinie PR oraz firmom farmaceutycznym zabrakło pieniędzy na tenże projekt? Jeśli nie przewidzieli takiej liczby chętnych, to czego się Oni spodziewali?!

2008-02-04 18:53:11

odpowiedz