Plebiscyt

0

Koniec plebiscytu z mamhakanaraka.pl! Zwycięzca głosowania internetowego zostanie przedstawiony 28 maja podczas gali finałowej. Na poniższej liście nadal można zobaczyć 10 opracowań projektów przygotowanych przez młodych ludzi. Tegorocznym tematem były komórki raka prostaty.

I Liceum Ogólnokształcące w Miliczu
Profilaktyka jest PROSTA, TAto! Twoja i moja prostata jest potrzebna na całym świecie.
Podsumowanie kampanii
Hasło naszego projektu jest naprawdę proste, ale aktualne i autentyczne. Mówi o znaczeniu zdrowia i dobrego samopoczucia, członków rodziny, a także miłości. Słowo PROSTATA składa się z 2 słów, co ma być charakterystyczne dla tego projektu, z uwagi na fakt, że tegoroczny projekt poświęcony jest rakowi prostaty. Wysoka jakość plakatu nie jest interesująca, ale znalezienie prześwietlenia człowieka było dla nas bardzo trudne. Niemniej jednak mamy nadzieję, że streszczenie plakatu z pewnością będzie widoczne.

Plakaty

Miejsce radiowe

Reklama telewizyjna

V Liceum Ogólnokształcące w Piotrkowie Tryb.
Nie umieraj z moczem – zadbaj o prostatę!
Podsumowanie kampanii
Mężczyzna wchodzi do łazienki, zamyka za sobą drzwi, chwyta za fotel w łazience i także zaczyna oddawać mocz. Niespodziewanie widzi obrazy w muszli. Pokazują jeden zwykły dzień z jego życia w przyspieszonym tempie. Widzi, jak wstaje rano, myje się podczas jazdy, w pracy, podczas lunchu, a także spaceruje z dziećmi. W każdej z tych sytuacji przychodzi mu chęć skorzystania z toalety. Widzi ją prawie wszędzie.

Ostatnia wizja pokazuje kościół pełen osób, wśród których jest jego rozpaczająca rodzina, szlochająca nad trumną. Nachyla się nad przykryciem, żeby przyjrzeć się osobie w trumnie. I w tym momencie pokrywa trumny się zamyka. Zaraz za nim siedzenie przy komodzie spada. Zobacz hasło i posłuchaj. Wreszcie słychać odgłos spuszczanej wody.

Plakaty

Obszar radiowy

Obszar telewizyjny

College skomplikowany nr 1 dla nich. S. Sempołowska
Niech wstyd przeminie – przeżyjesz! Zadbaj o swoją męskość!
Opis kampanii
Skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na największym problemie, jakim jest szkoda. Swoją koncepcją chcieliśmy pokazać wstyd, jaki mężczyźni okazują nawet najbliższej osobie. Szkoda mężczyzn nie tylko stawia na badania, ale dodatkowo na samą dyskusję dotyczącą warunków. W trakcie dyskusji mężczyzna szuka pretekstu, by nie ruszać na studia, a także unikać tematu rozmowy. Chcielibyśmy zaszkodzić ludzkiej litości w odniesieniu do takich dostrzegalnych punktów, jak oceny prewencyjne. Zakłopotanie ogranicza nas i nasze działania, zamierzamy to zmienić.

Plakaty

Obszar radiowy

TELEWIZJA Miejsce

III Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida w Koninie
Nie czas umierać. Zbadaj prostatę.
Opis projektu
Zwiększenie zrozumienia zdrowia i przełamanie tabu wśród społeczeństwa. Reklama ma namawiać mężczyzn do stosowania zasady leczenia – badania prostaty.

Plakaty

Obszar radiowy

TELEWIZJA Miejsce

Zespół Szkół nr 2 im. prof. J. Groszkowski
Pozwól swojemu mężczyźnie założyć spodnie.
Podsumowanie kampanii
Nasz projekt nie bez powodu skierowany jest do kobiet. Wiele osób uświadomiło nam, że to głównie kobiety przekonują swoje koleżanki do wizyty u urologa. Naszym założeniem jest pokazanie kobietom, które nie są w stanie sprostać codziennym zadaniom po utracie drogocennego męża, a także taty, który zmarł z powodu późnego rozpoznania raka prostaty, tym samym wyjaśniając, że płeć żeńska może również chronić przed rozwojem komórek raka prostaty ich partnerzy. Projekt daje szansę dotarcia do wielu ludzi z radiem, strefą TELEWIZJI / Internetu i plakatem.

Plakaty
pozwól swojemu mężczyźnie zająć się męskimi sprawami, raz w roku zabierz go do urologa. Rak prostaty wykryty bardzo wcześnie jest w 100% uleczalny.
Obszar radiowy

Obszar TELEWIZJI

XXIII Liceum Ogólnokształcące im. Prof. J. Tischner
Komórki raka prostaty = zmowa milczenia?
Podsumowanie kampanii
Motto naszego projektu: „Rak prostaty = zmowa milczenia?” ujawnia niechęć i litość mężczyzn do mówienia o problemie tego stanu. Akcja powierzchni reklamowej rozgrywa się w toalecie, w której spotyka się 5 mężczyzn z różnych ekip społecznych (biznesmen, duchowny, motocyklista, „kochanek”, a także przeciętny mężczyzna), co ma na celu pokazanie, że to doznanie dotyczy każdego. 4 z nich ma zabezpieczone usta. Tylko jeden – przeciętny mężczyzna – przełamuje „zmowę milczenia” i rozmawia z innymi, by podążać jego śladami, a także dokonywać ocen prewencyjnych. Zaprojektowaliśmy strefę radiową w strefie telewizyjnej. Użyliśmy dźwięku zamków błyskawicznych do zamykania, a także do oddawania moczu. Plakat przedstawia tych samych mężczyzn przed prysznicem. Cztery cyfry są zamazane, a także niewyraźne, co sugeruje, że mogą być zagrożone, nie wspominając o problemie, a także mogą umrzeć z nieleczonej choroby, jeśli zostaną zaniedbane. Zamierzamy zaplanować wizerunek osób biorących udział w naszej kampanii reklamowej.

Plakaty

Miejsce radiowe
dźwięk
Miejsce TV

Vocational Institution Complex Bohaterowie II Armii Wojska Polskiego w Zgorzelcu
Wybierz najlepszy kurs. Rak prostaty nie jest wyrokiem. Sprawdź się!
Podsumowanie projektu
Rak prostaty jest bardzo niebezpieczną chorobą, a jednak bardzo powszechną: jest tylko jedną z głównych przyczyn zgonów.

Według danych, istoty ludzkie mają ponda stu różnych rodzajów raka, tworzonych przez narządy lub tkanki, w których powstają. Komórki raka prostaty to śmiertelny guzek układu moczowo-płciowego, który dotyka mężczyzn powyżej 45 roku życia.

Plakaty

Obszar radiowy

Obszar telewizyjny

I Liceum im. B. Chrobrego
Czas po raz pierwszy.
Opis kampanii
Kiedy zaczynaliśmy nasze doświadczenie z „Mam haczyk na komórki rakowe”, mieliśmy wiele pomysłów, które chcieliśmy wprowadzić w życie. Jednak gdy przyszedł czas na kampanię reklamową, prawdziwą przeszkodą okazało się nagranie fascynującego spotu, który przyciągnie starszych mężczyzn. Jednak dzięki doskonałej organizacji i pomocy wielu osobom udało nam się opracować reklamę, która – jak życzymy – z pewnością przybliży Państwu wartość badań urologicznych. W tegorocznej kampanii nasz zespół podjął decyzję o reklamowaniu hasła „Czas na pierwszy raz”. Ma wiele znaczeń, ale jego znaczenie to wstępne badanie urologa, które powinno być dla każdego mężczyzny niecodzienną i równie ważną okazją, jak pierwszy pocałunek czy uzyskanie wstępnej pracy.

Plakaty

Obszar radiowy
audio
Reklama telewizyjna

Złożona instytucja zawodowa nr 2 w Ostrołęce
Komórki raka prostaty to uderzenie wymienione poniżej paska. Nie pozwól na walkę – poddaj się badaniu.
Podsumowanie kampanii
Projekt Ring ma na celu przekazanie, że komórki rakowe muszą przerażać cię bardziej niż lekarza, a także nakłaniać do badań profilaktycznych przed najgorszym wydarzeniem.

Plakaty
Plakat odsłania pierścień, na którym mężczyzna, a także rak, mają do czynienia z „RACZYDŁEM”. Mężczyzna jest wyraźnie przerażony> to ikona troski o chorobę, wynik badań naukowych, a także towarzyszący jej wstyd. Przeciwko niemu stoi gigant reprezentujący raka w taki sposób, że reprezentuje on przewagę nad mężczyzną, który, nie będąc bardziej skłonnym do studiowania, zwiększa zagrożenie śmiercią. Motto nad obrazkiem: „Rak prostaty to cios poniżej pasa. Nie daj się bitwie – poddaj się próbie”.
Obszar radiowy

Reklama telewizyjna

Instytucja rolna skomplikowana
Niech ocena gruczołu krokowego stanie się składową Twojego życia.
Podsumowanie kampanii
Bohaterem okolicy jest człowiek w kwiecie wieku i jednocześnie potrzebujący pierwszej wizyty kontrolnej u urologa, czyli ma do czynienia z 45-latkiem. Nieustannie aktywny biznesmen, ale obeznany z tym, ile może stracić, jeśli spadnie na niego nieoczekiwany problem zdrowotny. Początkowo, kiedy często widzimy, jak wypełnia swój harmonogram, zakładamy: „Ach, to on ciągle nie ma czasu i na pewno zrobi wszystko, by nie zostać oceniony”. A jednak kończy się to, że się mylimy i jesteśmy szczęśliwie zawiedzeni. Nasz bohater miał już wizytę u urologa. Rozumie, że musisz radzić sobie z problemami, a nie od nich uciekać. Jest w pełni dorosłym, inteligentnym mężczyzną, w którego domu szczerze rozmawiano o trudnych sprawach. Wie, że to nie jest przyjemne, ale jest otwarty na ten problem. Po obejrzeniu okolicy i usłyszeniu ostatniego hasła, zwiedzający uznaje, że nie ma potrzeby chować głowy w piasek, biorąc pod uwagę, że nawet biznesmen (a może przede wszystkim on) nie wstydzi się i nie boi się wymeldować . Taka perspektywa naszego spojrzenia na faceta potwierdza, że ​​takie badanie jest normalne, nic wielkiego, a ostatnie motto: „Niech badanie gruczołu krokowego będzie w pełni w Twoim życiu” mówi, że badanie powinno być wykonywane regularnie o godz. w pewnym wieku.

Plakaty

Spot radiowy
audio
TELEWIZJA Miejsce

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj