Mam haka na raka

0

Członek zarządu Klubu Twórców Reklamy www.ktr.org.pl

Od 1995 roku w branży. Zaczynał jako copywriter. Young&Rubicam Poland (1995), Grey Warszawa (1996-99), Corporate Profiles DDB/DDB Warszawa (1999-2007). Od 2005 roku jako Deputy Creative Director zarządzał wraz z Darkiem „Hermanem“ Szubiakiem 26 osobowym działem kreacji w DDB Warszawa. Od maja 2007 pełni funkcję Managing & Creative Director oraz jest prezesem i członkiem zarządu high-endowej agencji reklamowej touchpoint RC będącej w grupie Corporate Profiles DDB Group. Juror wielu konkursów kreatywnych oraz EFFI.

Klienci dla których pracował: Agora (Gazeta Wyborcza), Agros Fortuna (Fortuna, Minerado, Łowicz), Alima Gerber (Frugo, Bobo Frut, Junior Frut, Gerber, Smakuś), Ambra (Cin&Cin), Danone (produkty mleczne), Danone (woda Primavera), Digital, empik, eurobank, Géant, Idea, Kompania Piwowarska (Tyskie), Kraft Jacobs Suchard (Milka, Frito Lay, Ruffles), Lipton, Lukas Bank, Nestle, Novell, Państwowy Urząd Nadzoru Ubezpieczeń, Planja, Polpharma (Polopiryna), Provident, Procter&Gamble (Vizir, Ace, Lenor), PZU, Statoil, Samsung, The Lorenz Bahlsen Snack-World (Crunchips), Telekomunikacja Polska, Telewizja Nowej Generacji n, Świat wg Smirnoffa, UIP, VF Polska (Lee), Wedel, Wirtualna Polska, ZT Kruszwica

Ważniejsze projekty własne: Autopromocja Y&R Poland: kieliszek – print Frugo: frugo czarne, frugo białe – TVC, frugo na działce, działka na Księżycu – kampania atl/btl, lody frugo – TVC Géant: ale urodziny, wielkie otwarcie – radio Idea: wszędzie tam, gdzie Ty – kampania zasięgowa Lukas Bank: świnka obronna, świnka obronna II, malkontent II – TVC/kino/print Świat wg Smirnoffa – print Państwowy Urząd Nadzoru Ubezpieczeń: historia od końca/samochód/dzieci/mieszkanie/biuro – kampania atl/btl Crunchips: boys/girls/cops/zwierzak/dębki – TVC/kino/print &tp: urodziny/staż/terminy/fakty – TVC/print – kampania rebrandingowa &tp: sponsoring olimpijski – TVC/print Wedel: więcej przyjemności – kampania atl/btl &tp: jesteśmy z Wami! (dziś i jutro) – kampania atl/btl JESTEŚMY Z WAMI! Polacy jesteśmy z Wami! – hasło śpiewane na stadionach przez polskich kibiców na meczach reprezentacji piłki nożnej Tyskie. Z Polakami – sponsoring Polskiej Reprezentacji Piłkarskiej Ogłoszenie rekrutacyjne do działu kreacji DDB Warszawa: lorem ipsum – print

telewizja nowej generacji n: włącz ciekawość – hasło pozycjonujące

Nagrody i nominacje: Kreatura 1995/1996, P&G Advertising Award 1997, iDea 1998, Kreatura 1999, Crackfilm 1999, Złote Orły 1999, Złote Orły 2000, Złote Orły 2002, Shorts 2002, Kreatura 2002/2003, KTR 2005, EFFIE 2005, Złote Orły 2005, Złote Orły 2006

Nagrody DDB Warszawa w czasie pełnienia funkcji Deputy Creative Director: Grand Prix i 2 wyróżnienia na festiwalu Złote Orły 2005, 2 złote orły i 7 wyróżnień na festiwalu Złote Orły 2006, 2 nominacje na KTR 2005 i zwycięstwo w Young Creatives Print KTR 2005, 3 nominacje KTR 2006, 9 nominacji i 5 nagród KTR 2007, Film Lions Finalist Cannes Lions 2007, Media Lions National Diploma Cannes Lions 2007, Grand Prix i 3 zwycięstwa Golden Arrow 2007, IAA Socially Responsible

Jacek Pawlak Członek zarządu Klubu Twórców Reklamy

Od 1995 roku w branży. Zaczynał jako copywriter. Young&Rubicam Poland (1995), Grey Warszawa (1996-99), Corporate Profiles DDB/DDB Warszawa (1999-2007). Od 2005 roku jako Deputy Creative Director zarządzał wraz z Darkiem „Hermanem“ Szubiakiem 26 osobowym działem kreacji w DDB Warszawa. Od maja 2007 pełni funkcję Managing & Creative Director oraz jest prezesem i członkiem zarządu high-endowej agencji reklamowej touchpoint RC będącej w grupie Corporate Profiles DDB Group. Juror wielu konkursów kreatywnych oraz EFFI. więcej

Pobierz prezentacje

Agnieszka Wiącek Agnieszka Wiącek pracuje jako strategy planner w agencji interaktywnej HYPERmedia. Zajmuje się planowaniem strategii komunikacji online i pomysłami na budowę serwisów oraz aplikacji webowych dla różnych branż. Do jej zadań należy także tworzenie bazy wiedzy na temat nowych zjawisk w internecie. Agnieszka pracowała wcześniej w agencji interaktywnej MRM Worldwide. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz doktorantką na Wydziale Zarządzania, również na UW. Prowadzi blog na temat trendów w internecie, dostępny pod domeną webtrendy.pl. W nielicznych wolnych chwilach pływa, jeździ na rowerze, odwiedza wystawy i podróżuje.

Pobierz prezentacje

Dominika Maison

Psycholog, pracownik Wydziału Psychologii, profesor UW,. Prowadzi badania naukowe z zakresu roli czynników nieświadomych w postawach konsumenckich i podejmowaniu decyzji konsumenckich oraz roli emocji w odbiorze reklamy. W ramach specjalizacji Psychologii Stosowanej i Psychologii Ekonomicznej prowadzi wykłady na temat psychologii reklamy, zachowań konsumenckich i badań marketingowych. Jest założycielem i od 1998 roku kierownikiem i wykładowcą studiów podyplomowych “Psychologii zachowań rynkowych” na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 1992-93 przebywała na stypendium naukowym na Uniwersytecie w Tilburgu (Holandia), w 1999 – w Southwest Texas University. Od 1997 współpracuje z University of Washington w Seattle (USA). więcej

Pobierz prezentacje

Katarzyna Masewicz Katarzyna Masewicz jest absolwentką wydziału Psychologii UW, od 1992 związana jest z branżą reklamową.  W 1992-2005 jako Dyrektor Strategiczny i Członek Zarządu Leo Burnett. Od 2006 jako Brand Planning Director w McCann Erickson. Pracowała też jako dyrektor strategiczny w DougFaberFamily. Jest aktywnym wykładowcą, między innymi w ramach Uniwersytetu SAR. Swoje dodatkowe umiejętności zdobywała w Chicago, Londynie, Pradze i Rzymie. Jest też laureatką wielu nagród w tym: Effie, Leo Burnett i Media Marketing Polska.

Pobierz prezentacje

Ostatnio na forum

  • Brak możliwości wysł… – isztar, 14 maja 2008 16:45
    Musze te zdjęcia zamieścic, niech się wszyscy pośmieją 😀 A tak zeby nie odbieg…
  • II etap – ~dorota, 14 maja 2008 11:25
    Witam! Swoje zapytanie kierują właściwie do wszystkich zespołów z II etpau. Dost…
  • logo – totencham, 11 maja 2008 13:24
    Dosyć długo się zastanawiałem nad tym pytaniem. Odpowiedź wydaje się być banalni…