Regulamin w formacie pdf dostępny jest tutaj.
- Organizator Konkursu odbywającego się w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” posługuje się nazwą „Znajdź Haka na Raka”.
-
- Organizatorem Konkursu jest Polska Unia Onkologii, z siedzibą przy ul. Roentgena 5 w Warszawie (zwana dalej „Organizatorem”). Partnerem strategicznym Konkursu jest firma GSK Services sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 53, która prowadzi działalność gospodarczą na rynku farmaceutycznym (zwana dalej „Partnerem strategicznym”).
- Organizator upoważnia Biuro organizacyjne programu „Mam Haka na Raka” z siedzibą przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie do podejmowania wszelkich czynności związanych z realizacją programu m.in. prowadzenie biura prasowego, stała komunikacja z uczestnikami, koordynacja działań logistycznych, aktualizacja strony www itp.
-
- Do celów programu, w ramach którego odbywa się Konkurs, należy promocja badań profilaktycznych, wykształcenie świadomego zdrowotnie społeczeństwa oraz przełamanie tabu związanego z chorobami nowotworowymi. Jednym z kluczowych założeń jest zachęcenie młodych ludzi do podejmowania działań prozdrowotnych, a poprzez to zaangażowanie ich w realizację działań objętych Programem.
- 2. Celem Konkursu jest wyłonienie przez Jury najlepszego projektu kampanii społecznej dotyczącej prewencji jednego z nowotworów – chłoniaka.
-
- Przedmiotem Konkursu „Znajdź Haka na Raka” jest zaprojektowanie kampanii społecznej dotyczącej prewencji nowotworów układu chłonnego – chłoniaków – w przygotowaniach do której pomogą specjaliści z dziedziny reklamy i marketingu. Konkurs skierowany jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych zakwalifikowanych do II etapu programu – Warsztatu Kreatywnego (patrz § 6).
- Przez kampanię społeczną organizowaną w ramach Konkursu rozumie się:
- szczegółowy opis głównej koncepcji z uwzględnieniem celów kampanii
- hasło kampanii
- scenariusz spotu telewizyjnego
- opcjonalnie: amatorska wersja propozycji filmu (element nieobowiązkowy)
- storyboardy ilustrujące sekwencję ujęć zdjęciowych spotu telewizyjnego (maksymalnie 6 klatek). Storyboard to seria obrazów i szkiców, będących wskazówkami przy filmowaniu m.in. dla reżysera
- koncepcję spotu radiowego i tekst suplementtora wraz z amatorską wersją propozycji spotu
- koncepcję plakatu zawierającego hasło kampanii
- propozycję adresu strony www dedykowanej kampanii
- Projekt kampanii powinien charakteryzować się:
- oryginalnością i pomysłowością
- kreatywnością i niestandardowym podejściem
- klarownym dla odbiorcy przekazem
- Projekt kampanii społecznej NIE może:
- wykorzystywać wizerunku osób pełniących funkcje publiczne
- obrażać uczuć religijnych i wyznaniowych
- propagować treści rasistowskich, nieetycznych, wulgarnych, obraźliwych, zakazanych
- propagować treści promujących przemoc
- ośmieszać i uderzać w uczucia wszelkiego rodzaju społeczności w tym m.in. mniejszości, grup etnicznych czy grup zawodowych
- Projekt kampanii społecznej musi zawierać wszystkie elementy wymienione w § 4 pkt. 2., 3. i 4. oceniany będzie także stopień kreatywności i przydatności projektu jako całości.
- Projekt plakatu oraz spotu TV musi zawierać wizualizację graficzną:
- plakat – grafika (JPG)
- spot TV – max. 6 rysunków tzw. storyboard (seria obrazów i szkiców będących wskazówkami przy filmowaniu dla reżysera, scenografa, operatora kamery itp.)
- Projekt kampanii społecznej musi spełniać założenia zawarte w briefie (zadaniu konkursowym), który uczestnicy otrzymają podczas Warsztatu Kreatywnego (II etap) w dniu 28 marca 2014 r.
- Oprócz projektu kampanii społecznej wśród zamieszczonych na serwerze materiałów powinien znaleźć się także opis projektu – w postaci dokumentu tekstowego nie przekraczającego 1500 znaków (czcionka: Arial, wielkość: 12, odstęp: 1,5 wiersza). Opis nie może zawierać zdjęć, wykresów i innych elementów graficznych oraz przekraczać objętości ustalonej w Regulaminie.
- Dokumentacja projektu kampanii społecznej powinna stanowić jedną całość i nie może zawierać odnośników do stron internetowych, na której zamieszczone zostały dodatkowe materiały. Wszelkie informacje poufne umieszczone w dokumentacji powinny być wyraźnie oznaczone.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania nadesłanych materiałów w formie pełnej lub skróconej w celach edukacyjnych, jak również do ich publicznej prezentacji. Nie dotyczy to materiałów oznakowanych jako poufne.
- Złamanie przez uczestnika warunków formalnych lub technicznych określonych w § 4 zgłoszenia może spowodować odrzucenie projektu przez Organizatora.
-
- Konkurs „Znajdź Haka na Raka” zostaje ogłoszony i otwarty dnia 28 marca 2014 r. podczas Warsztatu Kreatywnego (II etap), o którym mowa w § 6.
- W Warsztacie Kreatywnym oraz Konkursie „Znajdź Haka na Raka” udział weźmie maksymalnie 80 zespołów, które w I etapie wykazały się największą aktywnością i tym samym zakwalifikowały się do II etapu programu.
- Wyboru 80 zespołów, które znajdą się w II etapie oraz Konkursie „Znajdź Haka na Raka”, dokonuje Jury.
- Zgłoszenia projektów do Konkursu są przyjmowane do 15 kwietnia 2014 r. włącznie.
- Każdy zespół uczestniczący w Konkursie może zgłosić maksymalnie jeden projekt.
- Projekt kampanii społecznej powinien zostać umieszczony na stronie internetowej www.mamhakanaraka.pl w wyznaczonym miejscu do 15 kwietnia 2014 r. włącznie.
-
- W Konkursie „Znajdź Haka na Raka” mogą wziąć udział zespoły, które spełniają poniższe warunki:
- przystąpiły do VII edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” rejestrując się poprzez stronę www.mamhakanaraka.pl.
- wzięły udział w spotkaniach interaktywnych (videosuplementcje) dostępnych na stronie www.mamhakanaraka.pl, dzięki którym zapoznały się z minimum onkologicznym.
- po odbytym szkoleniu przekazały zdobytą wiedzę w swoim środowisku lokalnym.
- przesłały sprawozdanie z przeprowadzonych działań lokalnych i zostały zakwalifikowane do II etapu programu (Warsztat Kreatywny).
- wezmą udział w Warsztacie Kreatywnym (II etap) ze specjalistami od reklamy i marketingu.
- W Konkursie „Znajdź Haka na Raka” mogą wziąć udział zespoły, które spełniają poniższe warunki:
-
- Do Konkursu mogą przystąpić zespoły, które wzięły udział w Warsztacie Kreatywnym – minimum 3, a maksymalnie 5 uczniów i opiekun – oraz które spełniły warunki określone w § 6.
- Organizator nie dopuszcza możliwości zwiększenia ilości członków zespołu pracującego nad projektem konkursowym (kampania społeczna).
- Organizator nie dopuszcza możliwości zmiany składu zespołu pracującego nad projektem konkursowym (kampania społeczna).
-
- Uczestnictwo w Konkursie jest bezpłatne.
- Partner strategiczny pokrywa koszty przejazdu na Galę Finałową oraz z powrotem (II klasa pociągu pospiesznego lub PKS – na podstawie okazanych faktur VAT, a także ewentualny koszty wynajmu busa, który nie może przewyższać kwoty za PKP lub PKS dla całej grupy albo zwrot za zakupione paliwo po dostarczeniu odpowiednich faktur VAT).
- Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu kosztów zostaną przesłane mailowo do wszystkich uczestników do 31 maja 2014 r.
-
- Zgłoszone do Konkursu projekty kampanii społecznej oceniają:
- Jury w zakresie przyznania Nagrody Głównej,
- Laureaci Edycji Konkursu z 2013 r. w zakresie przyznania Nagrody Specjalnej Hakowicza,
- „Dziennikarski Klub Promocji Zdrowia” w zakresie przyznania Nagrody Specjalnej Mediów,
- Wydział Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w zakresie przyznania Nagrody Specjalnej Studentów Medycyny i Zdrowia Publicznego,
- Związek Powiatów Polskich i Stowarzyszenie Zdrowych Miast Polskich w zakresie przyznania Nagrody Specjalnej Za Działania Lokalne,
- Internauci w zakresie przyznania Nagrody Specjalnej Internautów, głosujący za pośrednictwem strony wwwmamhakanaraka.pl. Nagrodę otrzymuje drużyna, która uzyskała największą liczbe głosów „za” w okresie wskazanym w § 10 pkt 2.
- W celu zapewnienia wysokiego poziomu i fachowości w podejściu do oceny zgłoszonych projektów kampanii społecznej Organizator zaprosił do wzięcia udziału w pracach Jury: ekspertów w zakresie komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk medycznych oraz wybranych partnerów Programu.
- Liczbę członków i skład Jury ustala Organizator.
- Organizator w zakresie przyznania Nagród Specjalnych (pkt 1 b-e) powołuje 4 (cztery) Komisje Specjalne), w skład których wchodzą :
- Komisja Laureatów – wszyscy Laureaci Edycji Konkursu z 2013 r.,
- Komisja Mediów – członkowie „Dziennikarskiego Klubu Promocji Zdrowia”,
- Komisja Studentów – przedstawiciele studentów Wydziału Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,
- Komisja Związku Powiatów Polskich i Stowarzyszenia Zdrowych Miast Polskich – przedstawiciele Związku Powiatów Polskich i Stowarzyszenia Zdrowych Miast Polskich.
- Liczbę Członków i skład poszczególnych Komisji Specjalnych, w tym sposób działania, określa Organizator w Regulaminach poszczególnych Komisji.
- Głosowanie Jury oraz poszczególnych Komisji Specjalnych jest tajne.
- Zgłoszone do Konkursu projekty kampanii społecznej oceniają:
- Konkurs przebiega w następujący sposób:
- Zgłoszenie projektów kampanii społecznej do Konkursu trwa od 28 marca 2014 r. do 15 kwietnia 2014 r. włącznie.
- Ocena projektów i wyłonienie Laureatów Nagrody Głównej i Nagród Specjalnych przez jury i Komisje Specjalne odbędzie się w terminie 16 kwietnia 2014 r. – 30 kwietnia 2014 r. włącznie.
- Uczestnicy Konkursu na wezwanie Jury zobowiązani są do udzielenia szczegółowych wyjaśnień dot. projektów w drodze wymiany korespondencji i/lub rozmowy telefonicznej z biurem Organizatora. Korespondencja mailowa/notatka z rozmowy telefonicznej, sporządzona przez biuro, zostanie dołączona do pozostałej dokumentacji projektu. Udzielone odpowiedzi będą stanowić element całościowej oceny projektu.
- Zespoły, które nadesłały projekt kampanii społecznej, a tym samym zakwalifikowały się do finału, zostaną powiadomione mailowo o dacie i miejscu uroczystej Gali, na której zostanie rozstrzygnięty Konkurs „Znajdź Haka na Raka” i wyłonieni zwycięzcy.
- Uroczysta Gala odbędzie się w Warszawie 6 czerwca 2014 r. Informacja o miejscu Gali zostanie opublikowana na stronie www.mamhakanaraka.pl. Zaproszenie dla uczestników zostanie przesłane drogą mailową. W Gali udział weźmie udział wszystkie 80 zespołów, które w terminie przesłały projekty kampanii społecznej.
-
- Z chwilą przyznania nagród i wyróżnień, autor lub autorzy przeniosą na Organizatora majątkowe prawa autorskie do nagrodzonego, jak również wyróżnionego projektu kampanii społecznej na wszystkich polach eksploatacji, w szczególności wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach zależnych (Dz. U. Nr 90 poz. 631), tj.: – w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, – w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, – w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, wraz z wyłącznym prawem do zezwalania na wykonywanie praw zależnych do projektu kampanii społecznej.
- Zgłoszenie projektu kampanii społecznej do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją warunków oraz zgodą na przeniesienie autorskich praw majątkowych do nagrodzonej lub wyróżnionej kampanii społecznej.
- Odpowiednio do zapisów ust. 1. tj. przeniesienia na Organizatora majątkowych praw autorskich do nagrodzonych i wyróżnionych projektów kampanii społecznej, Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzania ekspozycji nagrodzonych i wyróżnionych projektów na terenie całego kraju oraz poza jego granicami, na wybranych przez Organizatora nośnikach reklamy zewnętrznej lub za pomocą innych form promocji.
- Wszyscy uczestnicy Konkursu, poprzez zgłoszenie projektu do Konkursu akceptują warunki regulaminu Konkursu i wyrażają zgodę na eksponowanie wybranych przez jury projektów oraz na bezpłatną publikację i eksponowanie projektów w prasie, radiu, telewizji, Internecie i na wszelkiego typu nośnikach reklamy zewnętrznej do celów promocji Konkursu i programu „Mam Haka na Raka”.
-
- Nagrodami Konkursu są : Nagroda Główna oraz Nagrody Specjalne.
- Nagroda główna w Konkursie „Znajdź Haka na Raka” przewidziana jest dla członków zwycięskiego zespołu, nauczyciela i szkoły, wyłonionych przez Jury.
- Nagrodą główną w Konkursie „Znajdź Haka na Raka” jest :
- Obóz językowy (język angielski) o wartości 2.609,00 zł brutto oraz aparat fotograficzny Fuji Instax 210 o wartości 276,75 zł brutto dla każdego z uczniów, wchodzących w skład zwycięskiej drużyny,
- iPad Air 16 GB o wartości 1.729,00 zł brutto dla nauczyciela – opiekuna zwycięskiej drużyny,
- Tablica Interaktywna IP-Board ceramiczna 104” ze stojakiem o wartości 6.000,00 zł brutto oraz Mikroskop Oticon Biolife Pro o wartości 329,00 zł brutto dla macierzystej szkoły zwycięskiej drużyny.
- Nagrodę Specjalną Hakowicza stanowią:
- aparat fotograficzny Fuji Instax 210 o wartości 276,75 zł brutto dla każdego z uczniów, wchodzących w skład drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Hakowicza
- Kindle o wartości 318,99 zł brutto dla nauczyciela – opiekuna drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Hakowicza,
- Projektor BenQ MX505 DLP o wartości 1.399,00 zł brutto dla macierzystej szkoły drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Hakowicza.
- Nagrodę Specjalną Mediów stanowią :
- aparat fotograficzny Fuji Instax 210 o wartości 276,75 zł brutto dla każdego z uczniów, wchodzących w skład drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Mediów,
- Kindle o wartości 318,99 zł brutto dla nauczyciela – opiekuna drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Mediów,
- Projektor BenQ MX505 DLP o wartości 1.399,00 zł brutto dla macierzystej szkoły drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Mediów.
- Nagrodę Specjalną Studentów Medycyny i Zdrowia Publicznego stanowią :
- aparat fotograficzny Fuji Instax 210 o wartości 276,75 zł brutto dla każdego z uczniów, wchodzących w skład drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Studentów Medycyny i Zdrowia Publicznego,
- Kindle o wartości 318,99 zł brutto dla nauczyciela – opiekuna drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Studentów Medycyny i Zdrowia Publicznego,
- Projektor BenQ MX505 DLP o wartości 1.399,00 zł brutto dla macierzystej szkoły drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Studentów Medycyny i Zdrowia Publicznego.
- Nagrodę Specjalną Za Działania Lokalne stanowią :
- aparat fotograficzny Fuji Instax 210 o wartości 276,75 zł brutto dla każdego z uczniów, wchodzących w skład drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Za Działania Lokalne,
- Kindle o wartości 318,99 zł brutto dla nauczyciela – opiekuna drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Za Działania Lokalne,
- Projektor BenQ MX505 DLP o wartości 1.399,00 zł brutto dla macierzystej szkoły drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Studentów Medycyny i Zdrowia Publicznego.
- Nagrodę Specjalną Internautów stanowią :
- aparat fotograficzny Fuji Instax 210 o wartości 276,75 zł brutto dla każdego z uczniów, wchodzących w skład drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Internautów,
- Kindle o wartości 318,99 zł brutto dla nauczyciela – opiekuna drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Internautów,
- Projektor BenQ MX505 DLP o wartości 1.399,00 zł brutto dla macierzystej szkoły drużyny, będącej Laureatem Nagrody Specjalnej Internautów.
- Zwycięska kampania, która otrzymała Nagrodę Główną, zostanie wyemitowana na terenie całej Polski.
- Termin i sposób realizacji kampanii społecznej oraz jej zasięg zostanie uzgodniony pomiędzy Organizatorem, a właściwymi instytucjami i władzami.
- Zespołom, które nadesłały projekty kampanii, ale nie zajęły 1. miejsca w Konkursie, zostaną przyznane dyplomy uznania oraz listy referencyjne od Organizatora za przygotowany projekt.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich za naruszenie ich praw w związku z treścią projektów zgłoszonych do Konkursu oraz projektów, które będą realizowane w ramach kampanii społecznej.
- Fundatorem nagród jest GSK Services sp. z o.o. – partner strategiczny.
- Laureaci Nagrody Głównej oraz Nagród Specjalnych nie płacą podatku dochodowego, który to podatek płaci Organizator.
- Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Biuro organizacyjne programu „Mam Haka na Raka” z siedzibą przy ulicy Świętojerskiej 5/7 w Warszawie, tel. (22) 279 11 29,
e-mail: [email protected]
- Uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101, poz. 926) w celach prowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzców i przyznania nagrody oraz realizacji przez Organizatora kampanii społecznej.
- Uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystanie ich wizerunku zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 90 poz. 631) w celach promocji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” m.in. poprzez wykorzystanie wizerunku:
- na stronie Programu, Partnera Strategicznego i Organizatora
- w broszurach, materiałach informacyjnych o programie
- w materiałach audiowizualnych podsumowujących program
- w każdego rodzaju materiałach mających na celu promocję programu
-
- Organizator oraz Jury Konkursu zastrzegają sobie prawo do dokonywania wiążącej wykładni przepisów niniejszego Regulaminu oraz rozstrzygania sporów związanych z jego stosowaniem.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu oraz zawartych w nim informacji w trakcie trwania Konkursu.